Három kerékcserét jósol a hétvégi Maláj Nagydíjra a Forma-1 kizárólagos
gumiszállítója, a Pirelli, az olasz vállalat szerint azonban nagy a
valószínűsége annak, hogy az időjárás ezúttal is főszerepet kap majd
Sepangban.
2012-ben egy rendkívül kiélezett küzdelmet láthattunk
egy mondhatni kaotikus futamon, ahol végül a gyengélkedő Ferrarival
Fernando Alonso harcolt a győzelemért a sauberes Sergio Pérezzel.
Alonso végül nyerni tudott Malajziában, a spanyol egy háromkiállásos stratégiával jutott el elsőként a kockás zászlóig.
A Pirelli erre a hétvégére a kemény és a közepes keverékű abroncsokkal érkezik.
„Sepangot úgy jellemezhetnénk, mint egy igazán extrém helyszínt: egyrészt az időjárás, másrészt a pálya felülete miatt” – magyarázta Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója. „Mindez azt jelenti, hogy az egyik legnehezebb hétvége vár abroncsainkra.”
„Először láthatjuk majd a narancsszínű kemény keveréket, ezt a színt azért választottuk, hogy a televízió képernyőjén keresztül könnyebben megkülönböztethető legyen a fehér közepes vegyülettől. Ugyanolyan párosítással érkezünk Malajziába, mint tavaly, a keverékek azonban jobb teljesítményre képesek, ezzel együtt viszont jobban kopnak az idei szezonban.”
A Pirelli kemény keverékű abroncsai meglehetősen széles működési tartománnyal rendelkeznek, szemben a fehér jelölésű közepes vegyülettel. A kemény keverék tartósság tekintetében hasonlónak mondható, mint a tavalyi közepes vegyület, ám tavalyhoz képest ez a vegyület mintegy fél másodpercet gyorsult.
„Tavaly a háromkiállásos stratégia bizonyult nyerőnek egy félig esős, félig száraz futamon, ahol kiélezett küzdelem zajlott Fernando Alonso és Sergio Pérez között, mely gyakorlatilag a gumikról szólt.”
„Ezúttal is három kerékcserére számítunk, de valószínű, hogy ezúttal is főszerepet kap az időjárás. Még ha esik is az eső, a versenyzőknek mintegy 80 százalékos páratartalommal kell megbirkózniuk, a hőmérséklet pedig 30°C fölé is emelkedhet.”
Alonso végül nyerni tudott Malajziában, a spanyol egy háromkiállásos stratégiával jutott el elsőként a kockás zászlóig.
A Pirelli erre a hétvégére a kemény és a közepes keverékű abroncsokkal érkezik.
„Sepangot úgy jellemezhetnénk, mint egy igazán extrém helyszínt: egyrészt az időjárás, másrészt a pálya felülete miatt” – magyarázta Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója. „Mindez azt jelenti, hogy az egyik legnehezebb hétvége vár abroncsainkra.”
„Először láthatjuk majd a narancsszínű kemény keveréket, ezt a színt azért választottuk, hogy a televízió képernyőjén keresztül könnyebben megkülönböztethető legyen a fehér közepes vegyülettől. Ugyanolyan párosítással érkezünk Malajziába, mint tavaly, a keverékek azonban jobb teljesítményre képesek, ezzel együtt viszont jobban kopnak az idei szezonban.”
A Pirelli kemény keverékű abroncsai meglehetősen széles működési tartománnyal rendelkeznek, szemben a fehér jelölésű közepes vegyülettel. A kemény keverék tartósság tekintetében hasonlónak mondható, mint a tavalyi közepes vegyület, ám tavalyhoz képest ez a vegyület mintegy fél másodpercet gyorsult.
„Tavaly a háromkiállásos stratégia bizonyult nyerőnek egy félig esős, félig száraz futamon, ahol kiélezett küzdelem zajlott Fernando Alonso és Sergio Pérez között, mely gyakorlatilag a gumikról szólt.”
„Ezúttal is három kerékcserére számítunk, de valószínű, hogy ezúttal is főszerepet kap az időjárás. Még ha esik is az eső, a versenyzőknek mintegy 80 százalékos páratartalommal kell megbirkózniuk, a hőmérséklet pedig 30°C fölé is emelkedhet.”