F1: Sutil lett a befutó a Force Indiánál

Alig hogy a Barcelonában tesztelő mezőny ebédszünetre ment, a Force India máris közzé tette hivatalos közleményét, miszerint Adrian Sutil idén visszatérhet a Forma–1-be és a silverstone-i székhelyű csapathoz.


A német versenyző természetesen nagyon boldog a gárda elöljáróinak döntésével: „Nagyon örülök, hogy visszatérhetek a Forma–1-be, pláne, hogy azzal a csapattal, amelyet már ilyen jól ismerek. Nagyon boldog vagyok és szeretnék köszönetet mondani a Sahara Force Indiának, hogy megadta nekem a második esélyt. Míg távolt voltam a Forma–1-től, a céljaim elérésétől is távol kerültem. Múlt héten jól mentek a dolgok a barcelonai teszten, szinte mintha el sem mentem volna innen. Azonnal természetesnek tűnt az autó vezetése, hamar megtaláltam a határaimat is. Most arra összpontosítok, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki az utolsó teszthétből, a szimulátoros munkából, és hogy a legjobb formába kerüljek Melbourne-re.”

A Force India tulajdonosa, Vijay Mallya a bejelentés kapcsán elárulta, nagyon nehéz döntést hoztak meg a gárda irányítóival. „Nem volt könnyű dönteni a versenyzőkérdésről az elmúlt hónapokban. Szoros küzdelem volt, de végül úgy éreztük Adrian tapasztalata és múltja előnyt jelent, amit jobban ki tudunk használni az előttünk álló szezonban.”– indokolta választásukat Mallya.

Az indiai ugyanakkor a másik jelöltről, a csapat harmadik számú versenyzőjéről, Jules Bianchiról sem feledkezett meg.

„Jules Bianchi is mély benyomást tett ránk a sebességével és a munkamoráljával. Remélem, továbbra is együtt dolgozhatunk vele idén, és továbbra is segíti fejlődésünket.”

A csapat közleménye szerint Sutil a mostani teszthéten pénteken és szombaton kap majd lehetőség.

forrás: hirado.hu

Legfrissebb Hírek