USF2000: A MAZDASPEED ösztöndíjas Peter Portante a Belardi Racinghez szerződött

A 16 éves Peter Portante a Belardi Racingnél indul a USF2000 National Championshipben az idei szezonban. Így már sorozatban második alkalommal fordul elő, hogy a MAZDASPEED ösztöndíjas versenyző a csapatnál versenyzik.

A connecticut-i versenyző tavaly a  Skip Barber Race Series Championship Shootout megnyerésével érdemelte ki a Mazda által fizetett ösztöndíjat és ez adta meg a lehetőséget, hogy a Road to Indy nevelőszéria rendszer belépőkategóriájában versenyezhessen idén.

 "Mindig is szerettem a formula versenyzést, és szerettem volna kipróbálni magam a road versenyzésben. De az ovál versenyzésben aratott sikereim miatt nehéz volt eldönteni, hogy merre induljunk." - mondta Portant.

"A Skip Barber sorozatban rengeteget tanultam és most már biztos, hogy ezt akarom csinálni, de emellett a Late Model versenyzést sem adom fel."

"Ha nem lenne a Skip Barber versenyzői iskola és a Mazda Road to Indy ösztöndíjrendszer soha nem juthattam volna el egy olyan sorozatba mint a USF2000. Ezért nagyon hálás vagyok mindenkinek."

A USF2000 szezon  március 14.-én veszi kezdetét a Sebring International Racewayen.

Legfrissebb Hírek