Saavedra a Dragon Racinghez szerződött

Sebastian Saavedra a Dragon Racingnél fog versenyezni az idei szezonban. A 22 éves kolumbiai versenyző a #6-os számú True Car által szponzorált autóba ülhet be.


Saavedra az elmúlt két szezonban megfordult a Conquest Racingnél és az Andretti Autosportnál, de idán versenyezhet először teljes szezonban.

"Hosszú volt ez az uborka szezon mindenkinek aki imádja a versenyzést, így alig várom, hogy újra autóba ülhessek." - mondta Saavedra, aki jövőhéten léphet először pályára Sebringben.

"Nagyon izgatott vagyok, hogy egy új fejezetet kezdhetek a karrieremben, és hálás vagyok mindenkjinek, aki segített, hogy ez valósággá váljon."

A csapat tulajdonosa, Jay Penske is örül, hogy Katherine Legge helyét egy igazán tehetséges versenyző veheti át.

"Izgatott vagyok, hogy nálunk versenyzik Sebastian." - mondta Penske.

"Láttam öt a különböző szériákban versenyezni, és láttam, ahogyan fejlődik. szerintem ő a tökéletes csapattárs Bourdais mellé."

Ezzel valószínűleg Katherine Legge IndyCaros pályafutása véget ér.

Legfrissebb Hírek